Jourdan Dunn tworzy swoją pierwszą kolekcję mody dziecięcej

MARKS & SPENCER TWORZY NOWĄ DZIECIĘCĄ KOLEKCJĘ WE WSPÓŁPRACY Z BRYTYJSKĄ SUPERMODELKĄ I MAMĄ – JOURDAN DUNN!

Jourdan Dunn, brytyjska supermodelka i mama, łączy siły z Marks & Spencer i tworzy swoją pierwszą kolekcję mody dziecięcej.

Kolekcja, trafnie nazwana Lil’ LonDunn (Mały Londyn), wyraża uczucie jakim Jourdan darzy swój rodzinny Londyn i 6-letniego synka, Riley, który był jej źródłem inspiracji w czasie projektowania.

Kolekcja Lil’ LonDunn by Jourdan Dunn to drugi z serii projektów „M&S &”*, czyli niezwykłych, limitowanych kolekcji, tworzonych przez M&S we współpracy z najbardziej intrygującymi projektantami, markami oraz ikonami mody i stylu.

Kolekcja dedykowana jest dziewczynkom i chłopcom w wieku od 5 do 16 lat i składa się z 22 ubrań w pełnym niezwykłej energii, miejskim stylu.

Jourdan Dunn od samego początku mocno angażuje się we wszystkie aspekty pracy nad kolekcją, począwszy od wyboru tkanin i krojów, aż po zdjęcia i koncepcję kampanii reklamowej. Sześcioletni synek Jourdan, Riley, będzie jednym z dziecięcych modeli, którzy już w kwietniu wezmą udział w sesji zdjęciowej, promującej tę kolekcję.

Jourdan Dunn o współpracy z M&S:

„Jestem wielką fanką M&S od najmłodszych lat. Ciepło wspominam wizyty w pobliskim sklepie M&S, dokąd zabierała mnie mama, gdy byłam jeszcze małą dziewczynką. Moja kolekcja czerpie inspirację z londyńskiej ulicy i ma w sobie ten wystrzałowy, miejski klimat, którego szukam wybierając ubrania dla mojego syna. Współpraca z tak znaną brytyjską marką jaką jest M&S, jest dla mnie wielką przyjemnością. Nie mogę doczekać się momentu, w którym ubrania trafią do sklepów i zobaczę je na Riley’u i jego kolegach!”.

Stephanie Chen, Trading Director for Kidswear and Home w Marks & Spencer o kolekcji:

„Cieszymy się niezmiernie, mogąc pracować z Jourdan nad jej pierwszą kolekcją mody dziecięcej i patrzeć na jej niezwykłe zaangażowanie w każdy etap projektu. Unikalne doświadczenie Jourdan, z jednej strony jako supermodelki a z drugiej, jako pracującej mamy, pozwoliło jej świetnie zdefiniować styl, charakter i paletę kolorystyczną kolekcji oraz towarzyszącej jej kampanii reklamowej”.

Kolekcja Lil’ LonDunn by Jourdan Dunn będzie dostępna tylko w wybranych sklepach M&S oraz na stronie internetowej www.marksandspencer.com od kwietnia 2016 r. W Polsce będzie ją można kupić w warszawskim sklepie, przy ul. Marszałkowskiej.

Andrew Lane, CEO agencji Fluid World o marce LonDunn:

„Cieszymy się, mogąc reprezentować markę LonDunn na całym świecie. Nasza współpraca z działem licencyjnym firmy Storm Management rozwija się od ponad 2 lat. Wspólnie przedstawiliśmy artystyczną wizję Jourdan firmie Marks & Spencer i jesteśmy podekscytowani faktem, że to właśnie M&S będzie pierwszym, globalnym partnerem licencyjnym kolekcji Lil’ LonDunn”.

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

Dodaj komentarz