Kaczka i dudek zablokowały ulice

Na ulicach miast barwny tłum ustawił się tak, by stworzyć sylwetki ptaków: obdarzonego efektownym czubem dudka oraz czerwonodziobego ohara(inaczej zwanego kaczką norową). Ptasio-ludzkie demonstracje odbywają się w centrum miasta na ruchliwych ulicach, ponieważ „pTak też człowiek”– jak głosi hasło kampanii.

Wykorzystana na citylightach i w spocie kreacja powstała na potrzeby akcji organizowanej przez stowarzyszenie Ptaki Polskie. Jej celem jest zachęcenie do poznania ptasich zwyczajów, które, co podkreślają organizatorzy kampanii, często przypominają ludzkie. Poprzednia odsłona akcji miała miejsce w 2010 r.

Kampania została dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jej sponsorem jest także firma AMS Polska. Kampania outdoorowa będzie prowadzona w największych polskich miastach, a spot będzie można obejrzeć na ekranach w warszawskich środkach komunikacji miejskiej.

informacja pochodzi ze strony www.kampaniespoleczne.pl