Każda mama ma kiedyś dosyć…Nieprzespanych nocy, niedojedzonych posiłków, niedoczytanych książek. Po Święcie wszystkich mam, warto zastanowić się, jak w naszym społeczeństwie postrzegane są kobiety-matki. Czy łatwo jest im egzekwować od swoich bliskich choć chwilkę dla siebie w ciągu dnia?

Mama ma siedzieć w domu, mama ma sama zajmować się dziećmi, mama ma po wychowawczym same zaległości… Mama ma już dosyć stereotypów.”
19 kwietnia Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich i Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zainaugurowało kampanię „Mama ma” na temat godzenia ról rodzinnych i zawodowych kobiet oraz mężczyzn, i aktywizacji społeczno-ekonomicznej kobiet.

Akcji towarzyszą spoty reklamowe, wyprodukowane przez studio Film Produkcja – ukazujące stereotypy na temat ról matki i ojca oraz dostępne dla rodziców ułatwienia pozwalające na łączenie pracy zawodowej z wychowaniem dziecka.

informacje pochodzą z www.kampaniespoleczne.pl