Niewielka pomoc klientów marki Claire’s może wiele zmienić w życiu dzieci z krajów rozwijających się.

Claire’s – międzynarodowa marka biżuteryjna przedstawia nowa odsłonę współpracy z UNICEF – wiodącą organizacją charytatywną działającą na rzec dzieci. Tym razem wspólny projekt wystartował pod hasłem ‘Little Things Make a Big Difference’, (Małe rzeczy mają duże znaczenie). Od czasu premiery akcji, która miała miejsce sześć tygodni temu, udało się zgromadzić blisko 140,000 €. Cały dochód zostanie przeznaczony na wspieranie i rozwój edukacji dzieci w krajach rozwijających się. Jest to jednak dopiero pierwsza część akcji, kolejna startuje już w połowie listopada, między innymi

w Polsce.
Dzięki współpracy, która wystartowała równolegle z kampanią “Back to school” klienci Claire’s mogli wesprzeć edukacyjny projekt UNICEF. Każdy kto dokonał zakupów w sklepach Claire’s w całej Europie przyczynił się do poprawy sytuacji związanej z edukacją dzieci w krajach, gdzie taka pomoc jest niezbędna.

Dzięki funduszom zebranym podczas trwania kampanii (sierpień-wrzesień 2012) dzieci, a w szczególności dziewczynki z regionu Azji i Pacyfiku będą miały lepszy dostęp do edukacji na odpowiednim poziomie, co aktualnie jest niestety bardzo rzadkie.

W skład kolekcji wchodzi 6 unikalnych produktów, będzie je można nabyć we wszystkich sklepach Claire’s w Europie. Kolekcja pojawi się w sprzedaży już od listopada 2012 roku, można wybierać wśród uroczych bransoletek i naszyjników, które powstały specjalnie z okazji współpracy z UNICEF. Zysk ze sprzedaży biżuterii wspomoże główny cel działalności UNICEF, czyli ratowanie życia najbardziej tego potrzebujących dzieci. Codziennie tysiące dzieci na świecie umiera z powodów takich jak niedożywienie, malaria, biegunka czy zapalenie płuc. Są to jednak przyczyny, których w dużej mierze można uniknąć. Dotacje klientów Claire’s pomagają organizacji UNICEF ocalić życie wielu dzieci. Dzięki zebranym zapasom żywności i szczepionek możemy pomóc wielu najbardziej potrzebującym dzieciom i ocalić ich życie.