WF ma być fajny!

Dzieci, przy pomocy swoich ciał ułożonych w diagramy z danymi statystycznymi, tłumaczą dorosłym, jak bardzo chciałyby uprawiać sport i jak niewiele z nich ma do tego okazję. Badania pokazują, że uprawianie w dzieciństwie sportu i czerpanie z niego radości – na to nadawcy kampanii zwracają szczególną uwagę – zwiększa szansę na bycie aktywnym przez całe życie.

Kampania „Recess” („Przerwa”), której spot będzie emitowany w kanadyjskiej telewizji przez rok, została zrealizowana dla Canadian Sport for Life przez agencję Dare. Zwraca ona uwagę na potrzebę organizowania zajęć sportowych dla najmłodszych. Według statystyk tylko 10% dzieci ma wystarczająco dużo ruchu, a niemal 29% cierpi na nadwagę lub jest otyła. Ale jak zapewniają sami zainteresowani – czyli uczniowie – wystarczy dać im możliwość wykazania się, a nigdy nie będą mieli dosyć.

źródło:kampaniespoleczne.pl