Wspieraj dziecięce talenty – głosuj, udostępniaj i pomóż wygrać! Ruszyło głosowanie w konkursie Podwórko Talentów NIVEA!

10 czerwca wystartowało ogólnopolskie głosowanie w konkursie Podwórko Talentów NIVEA! Na stronie www.podworko.nivea.pl można obejrzeć nadesłane filmy i prezentacje, które zostały wybrane do II etapu konkursu przez jury i oddawać głosy na swoich faworytów. To właśnie internauci zadecydują o tym, gdzie powstanie 20 wyjątkowych placów zabaw dla dzieci. Dziecięce talenty można wspierać codziennie, poprzez oddawanie głosów, a także udostępnianie i zachęcanie znajomych do głosowania. Do wsparcia uzdolnionych dzieci w wyścigu po Podwórka Talentów zachęcają także ambasadorzy tegorocznej akcji NIVEA – piosenkarka Natalia Kukulska i żeglarz Mateusz Kusznierewicz.

 

Mamy zdolne dzieci- czas to pokazać!

NIVEA wierzy, że w każdym dziecku drzemie ukryty talent, a zadaniem dorosłych jest wspieranie drogi do odkrycia i rozwijania wyjątkowych umiejętności. Dlatego do projektu zostały zaproszone szkoły podstawowe, gminy, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, których zadaniem było stworzenie video lub prezentacji przedstawiającej talenty dzieci.

– Bardzo cieszymy się z bardzo dużej ilości zgłoszeń jaka spłynęła do nas z całej Polski. Potwierdza to, że nasza idea wspierania dziecięcych talentów jest słuszna, a dorośli widzą potencjał w maluchach i chcą wspierać rozwój ich umiejętności. Wiemy o tym, że nie wszędzie dzieci mają możliwości, aby ćwiczyć, bawić i uczyć się na świeżym powietrzu. Dlatego warto głosować na zdolne dzieciaki i zachęcać do tego każdego – aby w 20 miejscach w całej Polsce pojawiły się Podwórka Talentów, które umożliwią połączenie nauki z dobrą zabawą i będą szansą na odkrycie nowych talentów – mówi CSR Manager NIVEA, Katarzyna Singh.

Do konkursu wpłynęło ponad 500 zgłoszeń. Spośród nich jury podczas obrad wybrało 200 najlepszych filmów i prezentacji, które trafiły do 2 etapu rywalizacji.

Sztuczki cyrkowe dzieci z Torunia, zdolni piłkarze ze szkoły w Płocku czy niezwykły taniec grupy tanecznej z Piekar Śląskich to tylko niektóre przykłady niezwykłych dziecięcych talentów zgłoszonych w wyścigu po Podwórka Talentów. Obrady były bardzo burzliwe, ponieważ przeważająca większość nadesłanych zgłoszeń reprezentowała wysoki poziom i pokazywała naprawdę utalentowane dzieciaki – mówi Natalia Kukulska, ambasadorka projektu.

 

Pomóż wygrać niezwykły place zabaw!

Chcecie sprawić, aby Podwórka Talentów trafiły do zdolnych dzieci? Już od 10 czerwca można wspierać dziecięce talenty, oddając głosy na poszczególne filmy i prezentacje wyłonione w głosowaniu jury ze wszystkich nadesłanych prac na stronie www.podworko.nivea.pl . Głosy można także oddawać poprzez aplikację mobilną na smartfonie czy tablecie. Warto także udostępniać link do filmów znajomym, aby każdy mógł wesprzeć swoim głosem zdolne dzieciaki!

Ambasadorzy Podwórka Talentów NIVEA wspólnie zachęcają do głosowania i nagłaśniania akcji: https://www.youtube.com/watch?v=cp-epYuCtrw

 

Dlaczego warto głosować?

Podwórka Talentów, które powstaną w 20 lokalizacjach w całej Polsce to wyjątkowe miejsca łączące naukę z zabawą, dzięki specjalnie zaprojektowanym, nowoczesnym sprzętom, rozwijającym umiejętności dzieci w trzech obszarach: naukowym, artystycznym i sportowym. Kubik do wspinania, bocianie gniazdo, gra twister czy trampolina, to tylko niektóre ze sprzętów, które pozwalają ćwiczyć równowagę, siłę, zwinność czy skoki w dal. Teatrzyk to niezwykłe miejsce, w którym dzieci mogą zamienić się w aktorów lub gwiazdy muzyki. Znajdzie się także miejsce do rysowania dla utalentowanych młodych artystów. Naukowe talenty będą mogły rozwijać się, eksperymentując z dźwiękiem rozchodzącym się, w specjalnych tubach, rowerkiem produkującym prąd, piaskownicą naukową, zegarem słonecznym oraz odwiedzając mini planetarium naukowe. Sprzęty na Podwórkach Talentów NIVEA będą tak różne, jak różne są dziecięce uzdolnienia i pasje. Na tym placu zabaw każde dziecko znajdzie coś dla siebie. Dlatego warto wziąć udział w akcji i codziennie oddawać głosy, aby wesprzeć swoich faworytów – mówi Mateusz Kusznierewicz, ambasador akcji.

 

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

Dodaj komentarz